Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Så här upplever våra kunder och medlemmar oss!

29 juni 2022 Vi vill börja med att tacka alla våra kunder och medlemmar som svarade på årets kund- och medlemsundersökning i april. Den skickades till två styrelseledamöter per förening och 318 personer representerande 280 bostadsrättsföreningar som svarade och lämnade 816 kommentarer!

Vi har läst alla kommentarer som lämnats och vi är tacksamma för alla som tagit sig tiden att svara då det ger oss en möjlighet att fokusera på att utveckla oss inom områden som ni anser är viktigast. 

Vad har vi lärt oss? 

Vi gjorde en stor positiv förflyttning 2021 och det är glädjande att se att vi inom nästan samtliga områden behåller förra årets fina resultat. Upplevelsen av proaktivitet, kvalitet, återkoppling och HSB-ledamoten ligger högst i betyg.

- De senaste åren har vi arbetat aktivt med att höja kvaliteten på vår service och vi är mycket glada över att våra kunder också märker av detta arbete. Ett viktigt mål har varit att öka proaktiviteten vilket vi har lyckats med. Detta är särskilt viktigt då det skapar besvärsfrihet för styrelserna och möjliggör att de kan utveckla sin förening. Vi fortsätter att arbeta för att stärka vårt erbjudande och utvecklingen av våra digitala tjänster och fokuserar extra på de områden där det finns möjlighet till förbättring. Resultatet analyseras i detalj och vi tar fram handlingsplaner för att säkerställa vår utveckling och att vi lever upp till våra kunder och medlemmars förväntningar, säger Anders Svensson, VD HSB Stockholm.  

Stort tack för att ni hjälper oss att utvecklas!