Den lokala närvaron – en av våra styrkor

Vi arbetar ständigt för att förbättra vår service mot våra kunder och medlemmar. En del av denna var då vi samlade all verksamhet i Ystad på ett och samma ställe.
Lena klipper bandet vid invigning av vårt nya kontor i Ystad

Den 18 oktober klipptes bandet till våra nya lokaler i Ystad. Vi samlade då vår verksamhet på orten på ett och samma ställe. Till invigningen bjöd vi in kunder specifikt, men hade även ett öppet hus för medlemmar och allmänhet. Det bjöds på lunch, fika och alla som ville kunde ta en guidad tur genom Ystad med Lilla tåget, som både hämtade och lämnade på det nya kontoret denna dag.

I och med flytten hoppas vi kunna ge ännu bättre service och tillgänglighet till såväl kunder som medlemmar. Tidigare hade vi på HSB Skåne dels kontor nere vid tågstationen och dels lokaler till fastighetsskötarna i hamnen. Nu finns vi på Bejersgatan 16 i Ystad och i närområdet finns flera bostadsrättsföreningar som är kunder till oss.

Den lokala närvaron är viktig för oss och vi upplever också att detta är en av de saker som våra kunder uppskattar och värdesätter. Därför har vi marknadsområdeskontor och lokalkontor på flera av orterna i verksamhetsområdet. För våra kunder ska det aldrig vara långt till oss.

Läs också...

Unga för framtidens boende

Årets brf 2018 - HSB brf Solbyn

Årets bostadsrättsförening ger ringar på vattnet

Från underhållsplan till projektledning

Större kraft i gemensam upphandling

Väl rustade inför GDPR

Tillbaka till startsidan för årsredovisningen 2018.

2018 i siffror.