Felanmälan

HSB SERVICECENTER:
För t.ex. byte av namnskylt, fel i lägenheten eller fastigheten, t.ex. stopp i avloppet, elfel eller trasiga lampor i trapphus. Ring 010-442 11 00 Vardagar 08.00-16.30. Dag före röd dag 08.00-13.00.
E-post: service.stockholm@hsb.se eller
fyll i formuläret http://194.103.227.14/stockholm/felanmalan?page=2

HSB JOUR:
08-695 00 00. Endast vid akuta fel när HSB ServiceCenter har stängt; felaktig uttryckning betalas av den som ringt.

OBS! Vid strömavbrott på grund av trasig huvudsäkring när HSB ServiceCenter har stängt: kontakta Ronny Henriksson D 38, 070-236 04 88 eller Mikael Vestin D30, 070-833 93 44 (vard. 16.30–22.00, helger 09.00–22.00). Ring inte jouren!

Om hissen stannat…
Ring Trygga Hiss på 08-798 92 00. Vårt serviceavtal gör att Trygga Hiss kommer samma dag.
Om någon är inne i hissen görs en akututryckning.

Sopnedkast/sopsug
Stopp i sopsystemet eller andra fel på sopsugen anmäls till Cemi på 0774-400990

ComHem

Telefon 90 222 , mail: kundservice@comhem.com

Ytterligare kontaktinfo se:

https://www.comhem.se/kundservice/kontakt/telefon-och-adress