Just nu har vi tekniska störningar som påverkar möjligheten att bli medlem digitalt här på webbsidan. Tjänsten kan inte verifiera några personnummer. Vi jobbar på en lösning.  Vänligen återkom vid ett senare tillfälle och fullfölj din ansökan.

Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Felanmälan för lokal, parkering eller garage

Hyr du en lokal, parkeringsplats eller garage av HSB Stockholm och vill göra en felanmälan? Om du inte har möjlighet att logga in på Mitt HSB kan du istället använda formuläret för felanmälan

Vid akuta ärenden, ring 010-442 11 00.

Logga in i Mitt HSB

För bästa möjliga service, logga in i Mitt HSB för att göra felanmälan, beställningar och se aktuell status för alla dina ärenden. 

Till Mitt HSB

Kan du inte logga in i Mitt HSB?

Om du inte har möjlighet att logga in på Mitt HSB kan du istället använda formuläret för felanmälan. 

Till formuläret

När ska jag göra en felanmälan?

En felanmälan gör du när något är trasigt och behöver lagas.

Vill du hellre göra en felanmälan via telefon? 

Ring oss då på 010-442 11 00.
Öppettider vardagar: 08:00-16:30
Öppettider torsdagar: 08:00-18:00