Välkommen till brf 14 Ivar

Välkommen till brf HSB 14 Ivar som ligger i vackra Fålhagen i centrala Uppsala, Här berättar vi om vår charmiga förening som byggdes 1943-1944. Föreningen är belägen på följande adresser: Frodegatan 23 A & B Frodegatan 25 A & B Frodegatan 27 A & B Torkelsgatan 7 A & B Ymergatan 34 A & B

Vi hoppas att ni kommer att trivas i vår förening.

När du nu är medlem i föreningen så äger du också en del av fastigheterna och en underbar trädgård. Därför är det också viktigt att vi, alla medlemmar, hjälps åt att förvalta våra fastigheter så att de behåller sitt värde även i framtiden.

Du är välkommen att kontakta någon i styrelsen om du har frågor eller behöver hjälp med något.

Uppgifter om styrelsen finns under menyn styrelsen, finns också anslaget i trapphusen.