Föreningsdagar

Föreningsdagarna sker vanligen två gånger per år. Vi som bor här hjälps åt med att göra fint i trädgården och att städa allmänna utrymmen. Under lättsamma former lär du också känna dina grannar.
Alla medlemmar är välkomna.

Föreningen anlitar Upplands Boservice för fastighetskötseln. I den entrepenaden ingår också att sköta trädgården i grova drag, t.e.x. gräsklippning, häckklippning, krattning av grusgångar en del ogräsrensning m.m. Det vi gör på föreningsdagrna är att hjälpas åt med sådant som inte ingår i entrepenaden, som också är positivt för ekonomin. En "att göra" lista finns alltid tillhands, De som inte har tid den dagen brukar ta något från listan som de gör vid ett senare tillfälle.  Vi grillar och umgås under några timmar. Välkommen.