Inflyttning/avflyttning

Vid inflyttning kom ihåg att teckna en hemförsäkring med tillägg för bostadsrätt.

Ditt elabonnemang måste du själv teckna och säga upp vid avflyttning.

Kontakta även Comhem/Tele2 för att få rätt abonnemang för Tv Telefoni och Wifi.

Tre nycklar tillhör lägenheten, om du behöver fler kontakta vicevärden.

För ditt ekonomiska skydd ska du teckna en hemförsäkring med med tillägg för bostadsrätt. Det tillägget ger dig ett utökat skydd vid skador på din lägenhet och på fastigheten vi oaktsamhet.

Föreningen har tecknat avtal med Comhem/Tele2 i vilket ingår data uppkoppling, Wifi, grundutbud på TV och IP-telefoni. Grundutbudet ingår i avgiften för bostadsrätten. Kontakta Comhem för att få rätt abonnemang för din lägenhet.

Till lägenheten tillhör tre nycklar i vissa fall finns fler nycklar. Vid inflyttning se till att rätt antal nycklar överlämmnas. Om någon nyckel saknas rekomenderas byta av låskolv på egen bekostnad. Föreningens låssystem förvaltas av Certego.