Medlemsgruppens årsmöte 2021

11 februari 2021 Med anledning av rådande omständigheter fick Medlemsgruppens årsmöte för första gången hållas digitalt. Under onsdagskvällen hölls årsmötet under ledning av HSB Skånes bolagsjurist Catrin Holmström i Microsoft Teams och efterföljdes av en presentation av våra hyresrätter, nyproduktion och bospar av Caroline Sellström, affärsområdeschef för marknad och medlem.

Under mötet presenterade HSB Skånes vd, Ann Irebo, verksamhetsåret 2020 och stort fokus hamnade på den nyproduktion som HSB Skåne har igång och som kommer att gå över i förvaltning under våren 2021. Om du vill ta del av protokollet från mötet kommer det att presenteras här på hsb.se när det är justerat och klart.

Medlemskapet i HSB Skåne

Har du frågor om medlemskapet i HSB Skåne är du välkommen att vända dig till oss på 046-210 84 00 eller medlem-skane@hsb.se.