Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

När gör jag en felanmälan?

En felanmälan gör du när något är trasigt och behöver lagas av till exempel en fastighetsskötare.

Kan jag lösa problemet på egen hand?

Många fel kan du som boende lösa på egen hand och vi har en mängd hjälpsamma skötseltips som du är välkommen att ta del av:

Bor du i en nyproducerad brf?

Bor du i följande nyproducerade brf:er, behöver du anmäla ditt ärende via formuläret på respektive brf-hemsida:

Längre handläggningstider under helgerna

Under jul- och nyårsperioden har vi begränsad bemanning. Mellan vecka 51, 2025 och vecka 2, 2026 prioriterar vi därför enbart akuta felanmälningar.

Akuta fel är exempelvis vattenläckor, elavbrott eller andra situationer som kan orsaka skada på fastigheten eller innebära fara.

Icke-akuta ärenden kan du skicka in som vanligt, men de hanteras först från och med vecka 3, 2026.

Vi tackar för din förståelse och önskar dig en god jul och ett gott nytt år! 🎅

HSB Malmö