Information Telia

16 juni 2016

Här kommer viktigt information rörande det nya avtalet med Telia som börjar gälla 1 juli.

De nya TV-boxarna och routrarna har levererats och MÅSTE kvitteras ut av varje lägenhet. Uthämtning av boxarna kommer ske vid två tillfällen uppdelat per hus. 
OBS! Ni som fått lappar i era brevlådor med en bokad tid för tekniker behöver INTE hämta ut någon box. Teknikerna har med sig era boxar.

När?
Tisdag 21 juni från kl 17.30 för Residensgatan 4, 6 och Västra Varvsgatan 20A
Tisdag 28 juni från kl 17.30 för Västra Varvsgatan 22, 24 och 20B

Var?
Vicevärdskontoret, Residensgatan 4 E, mitt emot förskolan.

Under dessa två dagar kommer även Telia finnas på plats för att ta upp beställningar, flytta telefoni, säga upp befintliga avtal, boka installationshjälp svara på frågor m.m.
Viktigt att tänka på: Beställning för flytt av telefonin kan endast göras av den person som står på det aktuella avtalet!

Beställningar går även bra att ringa in till Telia på nummer: 070 606 11 99 Gäller bara beställningar!

Ni som inte vill lägga till/ta bort tjänster behöver inte göra något annat än att hämta ut era boxar.

Förhoppningsvis kommer övergången gå smidigt men skulle ni stöta på problem längs vägen så tveka inte att kontakta Telia. Uppge alltid att ni tillhör GAN-avtalet för Brf Varvet-Hägern för att säkerställa att ni får rätt hjälp, rätta priser m.m.

Mvh
Styrelsen 

 

Kontaktuppgifter Telia:
Support: 90 200
Hjälp att komma igång, felsökningar m.m

 
Beställningar: 070 606 11 99

Endast beställningar, exempelvis köp av ytterligare tjänster.