Felanmälan

Gäller det fastigheten, garage, utemiljö eller lägenheter/gemensamma utrymmen:

HSB Fastighetsservice tel: 010 - 442 24 24

Vardagar 9-12, 13.30 - 15.00

Övrig tid telefonsvarare

Felanmälan kan också göras via formuläret nedan, eller i HSB Portalen. Logga in i HSB Portalen HÄR.

Felanmäler ni via HSB Portalen så kan ni följa ert ärende och få återkoppling via SMS.

Gäller det Internet/Bredband/TV från Telia:

Frågor gällande Telias tjänster och felanmälan hänvisas till Telias kundtjänst för kollektiva kunder, telefon 020- 20 20 70 eller via Telias webb. Ring INTE vanliga kundtjänsten på 90200!!!!

Gäller det TV via det gamla antennuttaget från Tele2(ComHem):

Ring Tele2 på tel 90222 och ange adress. Har du ett utökat abonnemang ange ditt kundnummer.

Akuta fel efter kontorstid:

Akuta fel efter kontorstid ring Securitas 010-470 55 98 (tänk på att föreningen blir debiterad hög kostnad för detta så det måste var akut)

Felanmälan gymmet, bastun, gästlägenheten eller föreningslokalen:

Fel på utrustning eller exempelvis avsaknad av rengöringemedel eller liknande görs till föreningen brf.sorgarden@telia.com

eller på expeditionstiden, är det fel på el, vatten eller liknande ska det felanmälas som vanlig till HSB.