Föreningsexpeditionen och kontakt med föreningen

Expeditionen finns på Barytongatan 28 och är öppen helgfria måndagar (ej juli) 18.00 - 19.00, tel 031-49 37 54(Det går ej att lämna meddelande, då får ni maila istället, telefon besvaras endast under expeditionstiden).

Det går också bra att lämna ett meddelande i brevlådan utanför porten på Barytongatan 28 eller skicka ett mail till brf.sorgarden@telia.com (vi vill inte ha felanmälningar via denna mail med undantag för felanmälan gällande gymmet, fritidslokalen eller gästlägenheten), denna email adress bevakas inte varje dag.

Vill ni boka fritidslokalen, gästlägenheten eller har andra frågor gör detta i god tid och förvänta er inte snabba svar via mail utan förfrågningar besvaras under expeditionstiden.

Bokning av Gästlägenheten och Fritidslokalen

Bokning av dessa lokaler ske endast göras genom ett personligt besök på expeditionstiden måndagar 18-19(ej juli) eller genom att maila brf.sorgarden@telia.com. Var ute i god tid för att boka dessa! Föreningen håller på att undersöka möjligheter till att införa ett bokningssystem för dessa lokaler via internet.

Mäklare och andra intressenter hittar svar på det mesta här: Information om föreningen till Mäklare och andra intresserade (hsb.se)