Skadedjur

Skulle ni råka ut för skadedjur ute eller inne kontakta omedelbart aktuell skadedjursbekämpare. Uppge att ni bor i HSB BRF Sörgården. Beroende på vilket bolag föreningens försäkringsbolag anlitar kan det vara lite olika, för närvarande är det Nomor via Trygg Hansa och telefon 0771- 122 300, hemsida www.nomor.se meddela också förtroendeman och/eller någon i styrelsen vid allvarliga fall!  Uppge att föreningen har fastighetsförsäkring via Trygg Hansa, skadejursbekämpning är kostnadsfritt för medlemmar då det ingår i föreningens försäkring.

Kontakt:

Nomor via Trygg Hansa och telefon 0771- 122 300, hemsida www.nomor.se

Sök mer information här:

Kryp i lägenheten (hsb.se)

Pests

Should you come across pests outside or inside, immediately contact the appropriate pest control officer. State that you live in HSB BRF Sörgården. Depending on which company the association's insurance company uses, it can be a little different, currently it is Nomor via Trygg Hansa phone 0771- 122 300, homepage www.nomor.se also notify the trustee and/or someone on the board in serious cases! State inurance for HSB BRF Sörgården, pest control is free of charge for members as it is included in the the association's insurance.