Så här anmäler du dig till en utbildning
1. Om du är förtroendevald och vill gå en utbildning måste du först stämma av med din styrelse eftersom kursavgiften oftast bekostas av bostadsrättsföreningen.
2. Du anmäler dig via anmälningslänkarna som finns i kalendariet. Tänk på att sista anmälningsdag är sju dagar innan utbildningstillfället.
3. Bekräftelse på din anmälan får du via din angivna e-post i samband med din anmälan.
4. Återbud ska ske senast fem dagar före utbildningstillfället. Vid uteblivet återbud förbehåller vi oss rätten att fakturera hela kostnaden, är utbildningen kostnadsfri faktureras 500 kr. Glöm därför inte att lämna återbud även om utbildningstillfället är kostnadsfritt.
5. HSB förbehåller sig rätten att ställa in utbildningen om det är färre än fem deltagare anmälda.
6. Avgiften faktureras efter avslutad utbildning. Kundbonus kan utnyttjas vid fakturering för HSBs bostadsrättsföreningar. Alla priser är inklusive moms.
7. Utbildningar som är planerade att ske fysiskt kan komma att justeras till digitala utbildningar utifrån Folkhälsomyndighetens rekommendationer.
ERBJUDANDE: Anmäler ni fler än fyra styrelseledamöter på utbildningen så går resterande kostnadsfritt.