Styrelsen är en bostadsrättsförenings ledning och verkställande organ. Styrelsen ansvarar för föreningens organisation och förvaltningen av föreningens angelägenheter. Styrelsen har också till uppgift att fortlöpande bedöma föreningens ekonomiska situation samt se till att föreningens organisation är utformad så att bokföringen, medelsförvaltningen och föreningens ekonomiska förhållanden kontrolleras på ett betryggande sätt.
Brf Svartviks styrelse består av nio ledamöter, valda på ett eller två år, och en HSB-ledamot. Nedan kan du se vilka som valdes in i styrelsen vid årsstämman 2023.
Styrelsen nås enklast via info@brfsvartvik.se. Vardera ledamot har även en egen e-postadress bestående av fornamn.efternamn@brfsvartvik.se som de kan kontaktas på.
Andreas Granström (ordförande)
Magnus Wallin (vice ordförande)
Thomas Blomquist (sekreterare)
Per Gnalin (ekonomiansvarig)
Carina Ingren (mark- och driftansvarig)
Jonas Sohlberg (vice sekreterare, boendeombuds- och informationsansvarig)
Björn Martinussen
Charlotte Brolin
Lars-Yngve Larsson (HSB-ledamot)
Magnus Wallin och Jonas Sohlberg är föreningens ordinarie representanter i Minnebergs samfällighet. Carina Ingren och Per Gnalin är föreningens suppleanter i samfälligheten.
Vill du veta mer om arbetsgrupperna och vilka frågor de hanterar kan du läsa mer under fliken arbetsgrupper.
Brf Svartvik har styrelserummet i bottenvåningen med ingång från trapphuset. Lokalen går att hyra. Kontakta styrelsen om du är intresserad.
Brf Svartvik har styrelsemöten ungefär 10 gånger per år och alla medlemar i föreningen är välkomna att komma med frågor eller synpunkter på dessa möten. I kalendariet kan du se när och var vi har möten.