Gymmet

Som boende i Brf Gräslöken kan du ansöka om medlemskap i Gräslöken Fritid Gym.
Interiör från gymmet

Medlemskap

För att ansöka om medlemskap fyller du i detta digitala formulär och signerar med Bank-ID: Gå till ansökningsformulär (Ange telefonnumret med riktnummer +46, för att unvika problem med formuläret)

Bostadsrättsägaren ansöker även för övriga familjemedlemmar och sambos.
När ansökan är godkänd kommer ditt personliga medlemskort att delas ut till ditt brevinkast inom en vecka om det ej är semestertider.

Kostnad för medlemskap i Gräslöken Fritid Gym är 65 kronor per månad och person, och debiteras godkännande bostadsrättshavare via avgiftsavi för bostadsrätten. En engångskostnad på 175 kr debiteras också för varje nytt medlemskort.

Om du inte har Bank-ID kan du hämta en blankett vid tvättstugan i servicehus 3, och sedan lämna den i föreningens brevinkast på andra sidan huset, på Kamomillgatan 34. (Denna manuella hantering tar dock längre tid att handlägga).

Ta del av föreskrifterna i pdf-dokumentet längst ned på sidan, för allas trivsel och trevnad.

Uppsägning av medlemskap

Önskar du avsluta ditt medlemskap i Gräslöken Fritid Gym lämnar du tillbaka gymkortet i föreningens brevlåda på Kamomillgatan 34. Skriv dina kontaktuppgifter, datum då kortet lämnas in samt en notis om att du vill avsluta medlemskapet.

Tillträde till gymmet

Gymmet hittar du i Servicehus 2, Kamomillgatan 13 - med egen ingång. För att komma in i lokalen blippar du ditt medlemskort på den grå kortläsaren vid sidan om entrédörren. Gymmet är öppen mellan 05.00 och 23.00. Viktigt att lämna lokalen senast 23:00, annars tjuter larmet och kopplas till larmcentralen vilket medför en utryckningskostnad.

Ha alltid med dig ditt medlemskort och identitetshandling när du vistas i lokalen då kontroller av behörighet kan komma att ske.

Om du har frågor kring verksamheten på gymmet kan du kontakta gym@grasloken.se

Om något är trasigt eller liknande gör du en felanmälan genom att maila info@grasloken.se

Bilder från träningslokalen, (klicka på en bild för att bläddra.)
    Löpband
    Ett gäng flitiga motionärer
    Kolla på TV
    Entren