Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

HSB Portalen stänger

26 oktober 2020 Från den 2 november kommer du att slussas vidare till Mitt HSB när du loggar in på HSB Portalen.
HSB Portalen stänger den 2 november

Mitt HSB har varit igång i ungefär ett år och det är alltså dit du vänder dig när du som förtroendevald ska utföra en arbetsuppgift åt din styrelse. Eller om du som boende vill komma åt dina aviuppgifter eller annat som rör ditt boende. 
 
Varför gör vi denna förändring? 
HSB Portalen stängs eftersom den inte utvecklas längre. All utveckling sker istället i Mitt HSB. I takt med den digitala utvecklingen kommer mycket av det traditionella styrelsearbetet att förenklas och automatiseras. Vi utvecklar en rad olika digitala tjänster som blir ett stöd dels för dig som förtroendevald, dels för dig som boende.  
 
Hur loggar man in på Mitt HSB? 
Alla medlemmar och boende har automatiskt ett användarkonto på Mitt HSB. Du loggar in med mobilt bankID eller personnummer och lösenord via ”logga-in”-knappen uppe till höger huvudmenyn på hsb.se/goteborg. Mitt HSB fungerar bäst om du använder Chrome eller Firefox som webbläsare. 

Har du inte varit inne på Mitt HSB tidigare?  
Här kan du läsa mer om Mitt HSB