Styrelsen får tillgång till en central lagringsplats där alla viktiga dokument, avtal och ritningar samlas på ett ställe. Den användarvänliga navigeringen och mappstrukturen fungerar lika bra på dator, mobil och surfplatta. Medlemmarna får automatiskt mejlnotifieringar när ny information finns tillgänglig på Mina sidor under Mina dokument. HSB tar hand om att lagra viktiga dokument, såsom stadgar, årsredovisningar och registreringsbevis, i HSB Dokument, åt föreningen. Tjänsten en automatiserad administration av köer och tilldelning av hyresobjekt. Den köande har en fullständig överblick över de objekt som finns, riskerar inte att missa lediga platser och kan se regelverket som brf-styrelsen/fastighetsägaren har satt upp för de olika objekten. Styrelsen har en komplett överblick över hela sin kösituation på uthyrningsbara objekt.
Vill du veta mer om Digital Köhantering eller om någon av våra övriga tjänster inom ekonomisk förvaltning?
Fyll i vårt formulär så hör vi av oss
För att köpa tilläggstjänsten krävas det att du är befintlig kund och har ett Avtal Ekonomisk förvaltning hos oss.
Läs mer om våra digitala tjänster