Skräpfickan & Dragkärra

Skräpfickan är till för grovsopor för boende på Charlottsborg och Sting.

Lån av dragkärra och nycklar till gårdsgrindarna

Om Du behöver en dragkärra för att tex transportera bort möbler, byggmaterial eller annat till Skräpfickan så har föreningen en större dragkärra som medlemmarna kan låna kostnadsfritt. Den bokas hos förvaltaren Magnus Sjöberg senast torsdagen innan Du behöver låna den. I samband med att Du hämtar ut nyckeln till dragkärregaraget får Du deponera 200 kronor som Du sedan får tillbaka när Du lämnar tillbaka nyckeln. Vill Du låna dragkärran Ring förvaltare Magnus Sjöberg tel. 0739 533 533. Du når honom under hans telefontid- varje helgfri vardag Måndag tom Fredag kl. 10.00-11.30.

Behöver Du låna nycklar till grindarna i samband med in- eller utflyttning, bygg- och möbelleveranser mm kontakta förvaltaren så får Du låna nycklar. Behöver Du låna dragkärra eller grindnycklar under helgen. Kontakta förvaltaren senast torsdagen innan helgen.