Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Digitala tjänster som underlättar styrelsearbetet

I Mitt HSB erbjuder vi digitala verktyg som stöttar, effektiviserar och hjälper er med styrelsearbetet. Arbete som tidigare har krävt mycket tid och engagemang kan hanteras på ett smart och effektivt sätt. Allt för att underlätta er vardag och ge er mer tid för viktigare saker!
mainimage

HSB har utvecklat en mängd digitala verktyg för att underlätta styrelsearbetet, minska manuell handpåläggning och pappersresurser.

HSB Boka

HSB Boka är en modern, lättanvänd och digital bokningstjänst där boende bokar er bostadsrättsförenings gemensamma lokaler och resurser, samlat på ett och samma ställe. Bokningar blir mer lättillgängligt för de boende samtidigt som styrelsen får minskad administration. Självklart finns det även möjlighet att betala med kort eller swish direkt i tjänsten. Ett kliv mot en enklare vardag helt enkelt.

HSB Köhantering

Uthyrning och löpande hantering av garage, parkeringsplatser och förråd engagerar ofta de boende, och tar därför lätt upp mycket tid för styrelsen. HSB Köhantering sköter hela ruljansen med bekväm automatik och ser till att både styrelse och de köande direkt kan se status för varje ärende. Systemet hanterar även platser som blir lediga vid försäljning och ser till att alla berörda får en notis om förändringen.
Läs mer här >>

Digitalt styrelsestöd

Vill ni ha ett enklare och effektivare styrelsearbete? Då är Digitalt styrelsestöd en tjänst för er. Här visualiseras verksamhetsåret kopplat till er specifika bostadsrättsförening och era förutsättningar. Det blir enklare att hantera, planera och följa upp arbetsuppgifterna under styrelsemötet och smidigare att hålla ordning på viktiga dokument eftersom allt samlas på ett och samma ställe. Sist men inte minst – ni slipper allt pappersarbete!

Arvode & utlägg

Med arvoden & utlägg får ni ett enkelt sätt att rapportera in och betala ut ersättning för utlägg och arvoden digitalt med arkivering och historik som både styrelse, revisorer och handläggare har tillgång till och kan följa upp. Ni kommer även kunna se vad som har betalats ut sedan tidigare till vilka personer samt hur mycket som finns kvar att betala ut för stämmoåret.

Bunden placering

Med verktyget Bunden placering i Mitt HSB kan ni i styrelsen enkelt hantera alla era HSB-placeringar, både starta och avsluta dessa. Ni kan också se detaljer, såsom den ränta ni erhåller för varje placering inklusive vem som skapade, godkände och avslutade placeringen.

Kontakta oss om digitala tjänster

Vi erbjuder ekonomitjänster såsom bokslut och årsredovisning i Kalmar, Karlskrona, Växjö, Alvesta, Älmhult, Nybro, Öland, Karlshamn, Sölvesborg, Ronneby, Olofström, Åseda, Oskarshamn, Vimmerby och Västervik.

Vill du veta mer om ekonomisk förvaltning eller om någon av våra övriga tjänster inom fastighetsförvaltning

Ja, kontakta mig!