Årlig beräkning och utbetalning av arvoden till styrelsemedlemmar och andra funktionärer ingår som standard i Ekonomi Bas-paketet
Administration och rådgivning i enlighet med aktuell reglering – vi ser till att ni är uppdaterade
Trygg hantering enligt regelverk – ni får stöd i hela kedjan, rätt från beräkning till Skatteverket.
Effektiv administration – frigör tid i styrelsen, då all hantering sker digitalt och samlat.
Full transparens – ni får tydlig dokumentation, kontrolluppgifter och översikt över utbetalningar.
Ni tecknar Ekonomi Bas, som inkluderar löne- och arvoderingshantering
Vi samlar in era arvodesbeslut och nödvändig information.
Vi gör beräkningen, sköter utbetalning och lämnar kontrolluppgifter till Skatteverket.
All administration loggas och är tillgänglig digitalt.
Vi bistår med support vid frågor kring skatter, arbetsgivaravgifter eller dokumentation.
Ingår det i Ekonomi Bas-paketet?
Ja – löne- och arvoderingshantering ingår som en självklar del av Ekonomi Bas för brf:er
Hur ofta sker utbetalningarna?
Som regel sker en årsvisa utbetalning, men upplägg kan anpassas efter era behov via Ekonomi Bas
Vad ingår i rådgivningen?
Vi ger rådgivning kring regelverk, arvodesnivå, skattefrågor och arbetsgivaravgifter – alltid uppdaterat enligt HSB Södertörn
Vill ni ta nästa steg mot en mer digital och effektiv styrelse?
📞 Ring oss direkt på 08-608 68 00