Den nya mailadressen till styrelsen är styrelsen@brfhogdalen.se hit kan du vända dig med frågor gällande vårt arbete, för felanmälan och förvaltningsfrågor se information nedan. Den tidigare mailadressen kommer att fungera under en övergångsperiod. Vi kommer att uppdatera informationstavlorna inom kort.
Varje medlem i styrelsen har även en egen mail, dessa hittar du på denna sida https://www.hsb.se/stockholm/brf/hogdalen/om-brf-hogdalen/fortroendevalda/
För att göra en felanmälan så ska du kontakta DelaGott via webbplats, https://www.delagott.se/felanmalan. Du får då mail om registrering och åtgärdande av ärendet. Du kan även göra din felanmälan via telefon 08-33 12 10, måndag till fredag 8.30-16.00 samt via mail, felanmalan@delagott.se
För alla frågor gällande medlemskap, avier, parkeringsplatser, andrahandsuthyrning, panter och överlåtelser ska du ta kontakt med HSB:s medlemsservice via telefon 010-442 11 00, eller via e-post: service.stockholm@hsb.se
Vid övriga frågor som rör din lägenhet, lokaler eller föreningens verksamhet ska du i första hand ta kontakt med föreningens förvaltare, Julia Farag, via telefon 010-442 10 45, eller e-post julia.farag@hsb.se